Könyvtári igényfelmérési és elégedettségi kérdőív (2022) eredménye
2022-es igényfelmérési és elégedettségi kérdőívünk segítségével arra kerestük a választ, hogy a könyvtárhasználók mennyire ismerik és veszik igénybe szolgáltatásainkat, mennyire elégedettek azokkal, hogyan értékelik az intézmény működését és milyen fejlesztéseket tartanak szükségesnek a jövőben.
Könyvtári igényfelmérési és elégedettségi kérdőívünk segítségével 2022. október 4. és december 31. között (részben az Országos Könyvtári Napokhoz kapcsolódva, de azon túlmutatóan is) elsősorban arra kerestük a választ, hogy a könyvtárhasználók mennyire ismerik és veszik igénybe szolgáltatásainkat, mennyire elégedettek azokkal, hogyan értékelik az intézmény működését, milyen fejlesztéseket, változtatásokat, programokat szeretnének és tartanak szükségesnek a jövőben. (A válaszadás minden esetben önkéntes és anonim volt.)
Felhívásunkra közel két hónap alatt összesen 40 kitöltött kérdőív érkezett be intézményünkhöz (13 online formában, 27 pedig papír alapon).
A felmérés eredményéről készített kimutatás megtekinthető az alábbi linkre kattintva:
Köszönjük szíves együttműködésüket és közreműködésüket!