Könyvtári igényfelmérési és elégedettségi kérdőív (2022) eredménye

2023.02.08

2022-es igényfelmérési és elégedettségi kérdőívünk segítségével arra kerestük a választ, hogy a könyvtárhasználók mennyire ismerik és veszik igénybe szolgáltatásainkat, mennyire elégedettek azokkal, hogyan értékelik az intézmény működését és milyen fejlesztéseket tartanak szükségesnek a jövőben. 


Könyvtári igényfelmérési és elégedettségi kérdőívünk segítségével 2022. október 4. és december 31. között (részben az Országos Könyvtári Napokhoz kapcsolódva, de azon túlmutatóan is) elsősorban arra kerestük a választ, hogy a könyvtárhasználók mennyire ismerik és veszik igénybe szolgáltatásainkat, mennyire elégedettek azokkal, hogyan értékelik az intézmény működését, milyen fejlesztéseket, változtatásokat, programokat szeretnének és tartanak szükségesnek a jövőben. (A válaszadás minden esetben önkéntes és anonim volt.)


A kérdőív kitölthető volt online formában (elektronikus űrlap kitöltésével) vagy nyomtatott  formában (papír alapon). A papír alapú kérdőíveket - ami személyesen intézményünk nyitvatartási idejében névtelenül  is ki lehetett tölteni, de honlapunkról PDF-formátumban közvetlenül is letölthető volt - a Könyvtár előterében kihelyezett gyűjtődobozba lehetett elhelyezni. Lehetőség volt továbbá a kérdőíveket elektronikus formában (szkennelve) is eljuttatni könyvtárunk hivatalos e-mail címére. (Az online kitöltött űrlapok elküldés után - automatikusan - szintén a Könyvtár hivatalos e-mail címére érkeztek be.)


Felhívásunkra közel két hónap alatt összesen 40 kitöltött kérdőív érkezett be intézményünkhöz (13 online formában, 27 pedig papír alapon).


A felmérés eredményéről készített kimutatás megtekinthető az alábbi linkre kattintva:

Köszönjük szíves együttműködésüket és közreműködésüket!



A Justh Zsigmond Művelődési Ház és Könyvtár hivatalos honlapja
Az oldalt a Webnode működteti Sütik
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el